יום שלישי, 26 ביוני 2012

ניתוח בזק

אני רוצה לשתף אתכם בניתוח טכני שלי למניית בזק.

בנקודה זו אני רוצה להדגיש שאני לא ממליץ לקנות או למכור בחסר את מניית בזק או לצורך העניין כל נייר ערך אחר, הניתוח הוא לידיעתכם הכללית בלבד ולהרחבת ידיעתכם בניתוח טכני בלבד. כל פעולה באם תבחרו לבצעה, נעשית בשיקול דעתכם הבלעדי, ללא קשר לסקירה, ובאחריותכם הבלעדית לתוצאות.

הגרפים בסקירה הופקו מתוכנת FxGraph.

בגרף החודשי ניתן לראות ש:

  1. מניית בזק היא מנייה שקל לנתח אותה טכנית.
  2. בעבר המנייה יוצרת שיא חדש מתקנת חזרה עד לשיא הקודם ואז חוזרת לעלות וכובשת שיא חדש.
  3. הגרף חותך כלפי מטה מגבולות רצועת בולינגר - מה שמעלה את הסבירות לתיקון טכני חזרה לגבולות הרצועה.
  4. המנייה תיקנה חזרה כל הדרך מהשיא הנוכחי לשיא הקודם.


בגרף היומי ניתן לראות:

  1. שזו הפעם השנייה שהמנייה מגיע ל 4 שקלים - מה שמעלה את הסיכוי לנקודת תמיכה חזקה ולעליית הסיכוי לעליות גם אם קיצרות טווח.
  2. הוספתי על הגרף פיבונאצי לרגל הירידות האחרונה כדי להראות את יעד התיקון המינימלי  - 436  .





אני לא יודע לאמר האם המנייה תעלה או תרד אבל הניחוש שלי הוא שאם המנייה תשבור מטה את נקודת 4 השקלים אז לפי דעתי לא יהיה כדאי לקנות את המנייה בלונג. אם המנייה תעצר על 4 שקלים לפי דעתי זו נקודת כניסה לא רע למניה עם סיכוי לעלייה עד 436, מה שמצביע על רווח של בסביבות 6 - 7 אחוז.


המידע המובא באתר הינו לידע כללי בלבד ואין לראותו משום המלצה ו/או ייעוץ לגבי כדאיות ההשקעה בניירות ערך ו/או מכשירים פיננסי אחר. הדברים אינם מהווים תחליף לייעוץ ספציפי המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם, וכל העושה בהם שימוש עושה זאת על דעתו ועל אחריותו בלבד. לכותב אין רישיון ייעוץ או שיווק השקעות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה