יום שבת, 10 בנובמבר 2012

קרן קלע - פגישה

לפני מספר ימים קיימתי פגישה עם סיוון - מנהלת גיוס וקשרי משקיעים בקרן קלע.

לפני שאני מתחיל לספר על הפגישה אני חייב לציין שהמיקום של החברה הוא מדהים, החברה יושבת בבניין "אלקטרה" מול קניון עזריאלי בקומה ה-42. כאשר את הפגישה מקיימים בחדר ישיבות שהקירות שלו הם שקופים לגמרי והנוף הוא איך לאמר, מהמם. מומלץ בחום.

בפגישה סיוון הסבירה לי על מבנה חברת האם - קבוצת רוביקון בכלל, ועל קרן קלע בפרט.
הרעיון הכללי הוא פשוט, קרן קלע מתעסקת בהשלמות הון - הלוואות לעסקים לתקופה קצרה מאוד - מספר ימים.

נקודה חשובה היא שחברת האם היא חלק בהסכם ומגבה אותו כלומר גם אם "קרן קלע" קורסת חברת האם מחויבת לחוזה.

למען ההגינות והגילוי הנאות אני החלטתי להשקיע, ואני מבטיח להמשיך ולעדכן.

למידע נוסף ופרטים מלאים על קרן קלע לחצו כאן

למידע נוסף ופרטים מלאים על קבוצת רוביקון לחצו כאן

המידע המובא באתר הינו לידע כללי בלבד ואין לראותו משום המלצה ו/או ייעוץ לגבי כדאיות ההשקעה בניירות ערך ו/או מכשיר פיננסי אחר. הדברים אינם מהווים תחליף לייעוץ ספציפי המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם, וכל העושה בהם שימוש עושה זאת על דעתו ועל אחריותו בלבד. לכותב אין רישיון ייעוץ או שיווק השקעות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה